Biznis vesti

13.10.2010.

POSTANI ČLAN

Leo Burnett Beograd proglašen za najbolju advertajzing agenciju

Agencija Leo Burnett Beograd proglašena je za najbolju advertajzing agenciju u Adriatic regionu na međunarodnom festivalu “Golden Drum 2010.” u Portorožu! Tako je Leo Burnett Beograd postala prva srpska marketinška agencija koja je osvojila ovu prestižnu nagradu za celu Adriatic regiju.

 I to nije sve! U konkurenciji 345 agencija iz ukupno 35 zemalja, Leo Burnett Beograd osvojio je u kategoriji „Najkreativnija marketinška kampanja" nagradu Golden Watch za kampanju "Štrajk glađu protiv gladi" koju je agencija kreirala za fondaciju B92. Takođe, Leo Burnett je dobio i Brand Grand Prix za najbolju kampanju u kategoriji „Javne usluge i socijalno angažovanje" i Nike Silver u kategoriji „Best act" za kampanju koja najuspešnije pokreće na akciju.

Kampanja "Štrajk glađu protiv gladi" imala je za cilj da motiviše na akciju i pomogne više od 500.000 gladnih ljudi u Srbiji. 16 oktobra 2009. godine u Srbiji je dobrovoljno štrajkovalo glađu 670.280 ljudi, koji su želeli da skrenu pažnju na ovaj ogroman socijalni problem. Akciji "Štrajk glađu protiv gladi" pridružilo se čak 350 kompanija i ljudi iz 88 zemalja.

Čestitamo Miši Lukiću i agenciji Leo Burnett na sjajnoj nagradi!