Biznis vesti

21.07.2009.

POSTANI ČLAN

Uspeh srpskih prehrambenih brendova u inostranstvu – na talasu ofanzive srpskih investitora na ta ista tržišta ?

Svedoci smo da su granice Srbije postale male za mnoge srpske investitore, pa su tako Miroslav Mišković i Delta proširili svoje trgovinsko carstvo u Bugarsku, BiH, Makedoniju, Crnu Goru...

Svedoci smo da su granice Srbije postale male za mnoge srpske investitore, pa su tako Miroslav Mišković i Delta proširili svoje trgovinsko carstvo u Bugarsku, BiH, Makedoniju, Crnu Goru, (od nedavno i u Sloveniju); Zoran Drakulić proizvodi hranu, a nedavno je kupio veliku austrijsku kompaniju za rečni transport roba, Miodrag Kostić i MK grupa kupuju desetine i desetine hiljada hektara u Ukrajini, Grand prom i Štark šire svoje proizvode po regionu, Rodoljub Drašković i Swisslion kupuju kompanije u Hrvatskoj, Pink International nastavlja sa osnivanjem televizija po inostranstvu. Čim izađete van granica Srbije, osetite da svake godine sve više brendova hrane i pića iz Srbije postaju sastavni deo života naših komšija.

Na ovu temu su nedavno urednici eKapije razgovarali sa poznatim menadžerima, članovima Srpske Asocijacije Menadžera, postavivši im sledeće pitanje : Kako ocenjujete, da li će ove privatne investicije, pored jasne želje investitora da dobro zarade na ovim akcijama, imati i opšti interes , tj. da li će ove akcije biti izuzetni promoteri i mreže za pozicioniranje srpskih prehrambenih brendova u inostranstvu ?

Više detalja