Radni doručak: Primena novih strategija korisničkog iskustva
Na radnom doručku, Ian Golding predstavio je ključne korake za primenu transformativnih CX strategija, omogućivši učesnicima da kroz diskusiju steknu uvid u najbolje svetske prakse.
Datum: 29.Oct.2024
Radni doručak pod nazivom „Kako primeniti transformativne strategije korisničkog iskustva (CX)”, održan je u utorak, 29. oktobra i okupio je menadžere iz različitih sektora. Ian Golding, međunarodno priznati CX konsultant i osnivač Customer Experience Consultancy, vodio je učesnike kroz ključne korake za uspostavljanje i unapređenje CX strategija.
Tokom interaktivnog predavanja, Golding je podelio svoja iskustva u transformaciji korisničkog iskustva za globalne kompanije sa Fortune 500 liste, pružajući konkretne smernice i primere iz prakse. Učesnici su istražili kako efikasno primeniti transformativne CX strategije u svojim organizacijama, oslanjajući se na uvid u najbolje prakse.
Radni doručak je bio prilika da učesnici saznaju odgovore na ključna pitanja, poput načina implementacije CX strategija, koraka za uspešnu transformaciju, kao i da se upoznaju sa tehnikama koje vodeće kompanije koriste za unapređenje korisničkog iskustva.