PRilika - popust za članove 30%

Jubilarnu desetu po redu konferenciju PRilika, pod nazivom “Umetnost komunikacije”, Društvo Srbije za odnose s javnošću organizuje u hotelu „Hilton Beograd“, 22. novembra (četvrtak) 2018. godine.


Datum: 20.Nov.2018


Ovogodišnja konferencija sa sloganom „Umetnost komunikacije“ baviće se komunikacijama u budućnosti, etičkim pitanjima, inovacijama u komunikacijama, neverbalnom komunikacijom, festivalima regiona i drugim temama, a sve to u cilju boljeg razumevanja kakva transformacija u komunikaciji nas očekuje narednih godina.

Među učesnicima ove godine publika će imati priliku da čuje Tanju Tatomirović, komunikologa, direktora komunikacija za region od 24 zemlje i člana Forbsovog Saveta za komunikacije, Barbaru Krajnc, iskusnog međunarodnog konsultanta za javne poslove sa bogatim radnim iskustvom i sertifikovanog faciltatora LEGO® SERIOUS PLAI® metode; Deniz Dulgeroglu, senior copywriter-a u najvećoj turskoj nezavisnoj oglašivačkoj agenciji Rafineri i Teodoru Migdalovici, internacionalnog govornika i trenera koja je poslednjih 18 godina učestvovala na najvećim svetskim događajima koji se tiču marketinga i komunikacija a ujedno je i Cannes Lions Ambasador u Rumuniji.

Za vas smo ove godine pripremili tri panel diskusije. U panelu „Etika u komunikacijama“ sa nama  svoje stavove će podeliti Zoran Stanojević, novinar, Petar Stanojlović, filmski i televizijski reditelj, Vladimir Radomirović, predsednik Udruženja novinara Srbije, Biljana Stepanović, osnivač i generalni direktor Business Info Group i Vedran Ivanković, predsednik Suda časti DSOJ-a.

Predstavnici najpoznatijih i najposećenijih festivala region kao što su Exit festival, Weekend Media festival, Sarajevo filmski festival i Balkan Tube fest učestvovaće u panelu „Umetnost komunikacije regiona – festivali“, a kakva je uloga komunikacija u predstavljanju inovativnih projekata saznaćete od Milice Marković, Direct Media, Marine Petrović, British American Tobacco, Zoje Kukić, Startit i Marijane Jović, Schneider Electric.

Na temu “Kako nam je cilj postao novi start: Nimma Hub - end2end communications” govoriće Dragan Radić, CEO Ninamedia, Zoran Santovac, Headmade i Anđelko Trpković, CEP Publicis Grupe Adriatic.

Za sve članove SAM-a obezbeđen je popust od 30% na kotizacije.

Ukoliko ima zainteresovanih članova molimo vas da nas kontaktiraju putem mejla drustvo@pr.org.rs
Sve informacije o programu i načinu prijave možete dobiti i na zvaničnom sajtu događaja prilika.pr.org.rs

Sponzori