Poslovni saveti u izazovnim vremenima - Kearney: Odgovor na krizu tokom i nakon COVID-19

Globalna konsultantska kompanija Kearney, za članove SAM-a, je pripremila preporuke kako kompanije treba da se ponašaju u kriznim vremenima i kako da se pripreme za izlaz iz istih.


Datum: 31.Mar.2020


COVID-19 je događaj crnog labuda; tradicionalni pristupi „kriznog menadžmenta“ neće biti dovoljni, svedoci smo potpuno novih poremećaja na tržištu i u poslovanju. Prevladavaju tri moguća scenarija: kriza u obliku slova V, U ili L. Bez obzira koji scenario prevlada, prva i glavna poslovna odgovornost jeste zaštita zaposlenih i kupaca. Potrebno je preduzeti neophodne zaštitne mere, rigorozno i odmah. Globalna konsultantska kompanija Kearney je pripremila preporuke kako kompanije treba da se ponašaju u kriznim vremenima i kako da se pripreme za izlaz iz istih. Sve informacije možete pročitati ovde.

"Proizvodnja se mora nastaviti. U suprotnom, prouzrokovaćemo probleme i neprijatnosti našim kupcima. Zato nikako ne smemo zaustaviti proizvodne aktivnosti. " … "Nemojte biti previše zabrinuti, budite odgovorni i pomažite jedni drugima." ... ”U ovakvim vremenima moramo se osmehnuti i napasti svim snagama kako bismo iste prevazišli. Dakle, osmeh, osmeh. "

Akio Toyoda, izvršni direktor, Toyota (EuropeAuto News, 18. mart 2020. godine)

 

Sponzori