Najava: Radni doručak: Kako smo povećali efikasnost
Radni doručak sa kompanijom Telegroup pod nazivom: 10 years of challenge - Kako smo povećali efikasnost, održaće se u utorak, 23. aprila od 9.30h u SAM-u.
Datum: 11.Apr.2019
Kultura instant komunikacije prelila se iz privatnog u poslovni život i unela novu dimenziju u okvire poslovne kolaboracije. Danas se cene velika brzina i niski troškovi, a najznačajniji resurs za poslovanje u 21. veku jesu znanje, pravovremene i relevantne informacije koje međusobno delimo i koje nam napredni sistemi i automatizovani alati dostavljaju na upit.
Ukoliko želite da prisustvujete ovom Radnom doručku, prijavite se preko linka.
Zaključak koji se nameće jeste da sistemi komunikacije u savremenom poslovanju predstavljaju mnogo više od onoga kako smo ih percipirali nekada i jesu ključna komponenta za uspešno funkcionisanje jedne kompanije.
Ukoliko:
- Žalite za nedostatakom vremena za inovacije?
- Poznat vam je osećaj anksioznosti kada ujutru otvorite svoj inboks i vidite 100+ nepročitanih mejlova?
- I dalje vam je teško da se snađete u moru podataka kako biste pronašli pravu informaciju?
- Sećate se onog dana kada ste hteli da otkažete sastanak jer niste superheroj koji može biti prisutan na nekoliko različitih lokacija u isto vreme?
U kompaniji TeleGroup su uspeli da prevaziđu ove izazove i zato žele da vama, menadžerima superherojima u prodaji, marketingu, proizvodnji i isporuci, prenesu svoje iskustvo kroz primer dobre prakse do koje su došli kroz mnogobrojne pokušaje, pogreške i uspehe u prethodnih 10 godina.
Predavanje će držati:
Neša Vidojević, Head of Product Management
Nemanja Jovanović, CRM Manager