Najava: Radni doručak: Kako smo povećali efikasnost

Radni doručak sa kompanijom Telegroup pod nazivom: 10 years of challenge - Kako smo povećali efikasnost, održaće se u utorak, 23. aprila od 9.30h u SAM-u.


Datum: 11.Apr.2019


Kultura instant komunikacije prelila se iz privatnog u poslovni život i unela novu dimenziju u okvire poslovne kolaboracije. Danas se cene velika brzina i niski troškovi, a najznačajniji resurs za poslovanje u 21. veku jesu znanje, pravovremene i relevantne informacije koje međusobno delimo i koje nam napredni sistemi i automatizovani alati dostavljaju na upit.

Ukoliko želite da prisustvujete ovom Radnom doručku, prijavite se preko linka.

Zaključak koji se nameće jeste da sistemi komunikacije u savremenom poslovanju predstavljaju mnogo više od onoga kako smo ih percipirali nekada i jesu ključna komponenta za uspešno funkcionisanje jedne kompanije.

Ukoliko:

  • Žalite za nedostatakom vremena za inovacije?
  • Poznat vam je osećaj anksioznosti kada ujutru otvorite svoj inboks i vidite 100+ nepročitanih mejlova?
  • I dalje vam je teško da se snađete u moru podataka kako biste pronašli pravu informaciju?
  • Sećate se onog dana kada ste hteli da otkažete sastanak jer niste superheroj koji može biti prisutan na nekoliko različitih lokacija u isto vreme?

U kompaniji TeleGroup su uspeli da prevaziđu ove izazove i zato žele da vama, menadžerima superherojima u prodaji, marketingu, proizvodnji i isporuci, prenesu svoje iskustvo kroz primer dobre prakse do koje su došli kroz mnogobrojne pokušaje, pogreške i uspehe u prethodnih 10 godina.

Predavanje će držati:

Neša Vidojević, Head of Product Management

Nemanja Jovanović, CRM Manager

Sponzori