Martin Lindstrom na ARK Regional Branding Symposiumu, 12. maja 2018. godine

Za sve članove SAM je obezbeđen popust od 10% na kotizacije uz kod koji možete zatražiti od Izvršne kancelarije.


Datum: 11.Apr.2018


LEGO, The Coca-Cola Company, Disney, Cisco, Reebok, Pepsi, Redbull, HP, Unilever, Microsoft, McDonalds, Toshiba, American Express, samo su neki od brendova za koji je konsultovao.

Pozivamo vas na prvi ARK Regional Branding Symposium koji se održava 12. maja 2018. godine u Opera & Theater Madlenianum u Beogradu, na kom će svoje konsultacije i znanja deliti Martin Lindstrom, čovek koji je proglašen za najboljeg brend eksperta na svetu, autor knjige Kupologija, još 6 drugih bestselera i začetnik nauke neuromarketing. Martin je i među "Top 5 Voices of Marketing by Linkedin", 39-ti na listi Thinkers50 mislilaca i biznis umova, 88-ti na Tajmsovoj listi najuticajnijih ljudi, i jedan od 100 koučeva uprogramu Maršala Goldsmith-a "Pay it forward".

Martin se specijalizuje u spašavanju firmi iz finansijskih neprilika i u pokretanju multimilionskih biznisa ni iz čega i to će podeliti sa nama 12. maja 2018. godine.

Za koga je događaj?

Ovaj događaj je idealan za kompanije i biznise koji žele da dalje grade svoj brend, sa posebnim osvrtom na lokalne specifičnosti i profilisanje kulture Srbije i regiona, kao i praktične primere kako upotrebiti te specifičnosti.

Detaljan program konferencije možete skinuti OVDE.

Šta je sadržaj?

Program se sastoji iz 4 sesije:

DEO 1

Govornik predstavlja nov koncept koji će naslediti Big Data, a zove se Small data. Objasniće na primerima kako je uz pomoć te metodologije svojim klijentima napravio milione.

DEO 2

Učimo o primerima iz prakse kako je gradio brendove od korporativnih poput LEGO, do ličnih brendova poput Tyra Banks.

DEO 3

Nučićemo kako je govornik profilisao srpsku kulturu uz pomoć globalne etnografske studije i predstaviće rešenja za odabrane primere koje su mu kupci karata poslali.

DEO 4

Govornik deli sa nama svoju metodologiju za izgradnju brendova i biznisa u 21. veku.

Napomena: Kroz sve 4 sesije, govornik razgovara sa publikom i daje besplatne konsultacije na licu mesta.

Svaki kupac karte dobija link na koji može poslati lično Martinu svoju studiju slučaja, poslovni problem, od kojih će on odabrati one koje će analizirati na samom događaju, ali će obezbediti i besplatnu konsultaciju (koje imaju vrednost od više hiljada evra) na licu mesta jer je program interaktivan.  

Realne cene karata

U želji da omogući govorniku što kvalitetniji auditorijum, cene za ovaj događaj nisu 1500EUR poput u inostranstvu, nego po kategorijama od 200EUR za kompanije, 150 za startape i nevladin sektor, 100 EUR za freelancer-e i 50EUR za studente. Broj karata za ovaj ekskluzivan događaj je ograničen na 500 mesta, prodat je već značajan broj karata. Pozivamo Vas da izvršite rezervaciju za Vas ili Vaše zaposlene na www.arksymposium.com ili pišete direktno na mail miljana.nikodijevic@arksymposium.com.

Za članove SAM, uz kod koji ima Izvršna kancelarija ostvaruje se popust od 10% na cenu karte. Organizator poziva da se prijave izvrše što pre, jer je broj mesta ograničen.

O organizatoru

Događaj organizuje Udruženje Brend Stručnjaka, čija je misija okupljanje mladih talenata iz oblasti brendiranja u cilju kreiranja kvalitetnih projekata na svetskom nivou iz Srbije, kako oni ne bi imali potrebu da napuštaju zemlju u potrazi za karijerom. Zašto bismo išli tamo, ako svet možemo dovesti ovde? Prvi projekat Udruženja je ARK Symposium. Organizacioni tim ima 8 ljudi starosti između 22 i 30 godina.

Sponzori