Konferencija “DISRUPT OR BE DISRUPTED” pomera granice

Marketing agencija ADAM studio (Art, Design, Applicable Marketing) u petak 12. oktobra u hotelu Hilton u Beogradu, organizuje konferenciju “Disrupt or be disrupted” koja svojim neobičnim konceptom spaja oblasti koje su na prvi pogled nespojive, ali je bez njih nemoguće zamisliti uspešno, održivo poslovanja budućnosti.


Datum: 26.Sep.2018


Intrigantnost konferencije “Disrupt or be disrupted” provocira sve one koji su spremni da izazovu ostale svojim proaktivnim pristupom poslovanju, tehnološkim inovacijama, marketing trendovima i razvojem ljudskih potencijala u duhu održivog razvoja.

Vrhunski predavači,koji su svoje znanje sticali godinama, spremni su da podele svoje iskustvo kroz primere koji svima mogu biti korisni.

Kreativnost će biti objašnjena iz različitih uglova. Uvodnu priču o kreativnoj ekonomiji predstaviće na sebi svojstven način, svima dobro poznat Voja Žanetić, dok će o novom konceptu života kakav već postoji u Mokrin House-u pričati Ivan Brkljač. Kroz projekat “Mnogolepo maykemi” publika će imati priliku da doživi urbanu kreativnost iz ugla Slavoljuba Stankoviča i Tamare Stančev, a putovanje nastaviti kroz Medođiju koju će predstaviti mladi dizajner Dušan Fusion.

Kako je digitalna transformacija postala deo naših svakodnevnih aktivnosti, nemoguće je zamisliti život bez platformi kao što je EON, o kojoj će govoriti Tijana Kraković i Nikola Perić iz kompanije SBB. Sa Ivanom Bjelajacem otkrićemo kako se upravlja novim tehnologijama i blockchain-om, a o mnogobrojnim poslovnim mogućnostima mreže LinkedIn govoriće Matija Đumić, da bi nakon toga prisutni imali priliku da  prošetaju virtuelnom turom kroz muzej sa Dejanom Maslikovićem.

Da li ljudi čine biznis ili biznis upravlja ljudima biće tema panel diskusije koju će voditi Ivana Mihajlović, dok će svoje razmišljanje o toj temi izneti dobro poznati @nichimizazvan Milan Vučićević upotpunjen aspektima emocionalne inteligencije u izlaganju Tamare Tomović. Prosto je nemoguće ovu temu obraditi a da iza toga ne stoje mnogobrojna istraživanja kuće Poslovi Infostud koja će predstaviti Branko Vukovac.

Jasno je da bez održivog razvoja nema opstanka, ali da li smo svesni kakva je naša uloga u tome. U otvorenoj diskusiji na ovu temu govoriće Jovana Tufegdžić iz kompanije Coca Cola, zatim Dušan Stojaković iz kompanije Hemofarm i Sonja Konakov Svirčev iz Erste banke. A da li o društvenoj odgovornosti brine i jedan veliki sportski klub, ispred KK Crvena zvezda, govoriće Filip Sunturlić.

“Da li želite da vodite ili budete vođeni, odluka je svakog od nas. Da biste odlučili kojim putem dalje, bitno je dobro razumeti budućnost, kako bi strah od nje nestao. Posedujemo puno znanja i veština koje ostaju neiskorišćene zbog naših strahova. Preuzmite stvar u svoje ruke i pokrenite se” poručuje Mila Zavođa, direktor agencije ADAM studio.

Događaj će okupiti 100 vrhunskih stručnjaka iz različitih oblasti poslovanja (banke, kompanije iz oblasti osiguranja, telekomunikacija, medija, konsaltinga, proizvođačke i prerađivačke industrije, farmaceutske kuće, trgovinski lanci, državne ustanove…) kako bi se dodatnim povezivanjem stvorila osnova za uspostavljanje kvalitetnih poslovnih odnosa koji doprinose boljitku društva u celini.

Organizaciju događaja podržali: Coca Cola, SBB, Poslovi Inforstud, DSOJ, Market Network.

Kotizacija za konferenciju iznosi 12.900 dinara, dok je za članove SAM-a obezbeđena promo cena od 9.900 dinara po osobi.

Više informacija i registracija nawww.adamstudio.rs/konferencija/.

Sponzori