Koja je vaša PERSPEKTIVA? - Popunite sveobuhvatno istraživanje o poslovanju u Srbiji u postcovid periodu

DIRECT MEDIA United Solutions, zajedno sa partnerima, pokrenula je Direct PERSPECTIVE, sveobuhvatno istraživanje o poslovanju u Srbiji u postcovid periodu.


Datum: 19.May.2020


Misija Direct PERSPECTIVE je da pokrene široki dijalog u društvu od kojeg će benefite imati veliki broj industrija i oblasti, budući da će istraživanje uključiti sve relevantne subjekte poslovnog sveta.

Cilj istraživanja je što bolje razumevanje trenutnog stanja u kojem se nalazi biznis i drugi segmenti društva, kao i što jasnija percepcija budućnosti poslovanja. Iz ugla marketinške struke, ali i svih drugih oblasti, sa svih pozicija i iz svih domena.

Direct PERSPECTIVE: Poslovanje u postcovid periodu pokriva tri oblasti: Ekonomiju i biznis, Brend i potrošače i Tehnološke transformacije. Studija će dati odgovore na mnoga pitanja poput: Šta će biznisu biti najpotrebnije za uspešno poslovanje? Šta će biti fokus kampanja društveno odgovornog poslovanja? Šta će najviše uticati na odluke potrošača da izaberu odredjeni brend? Kako će Covid19 uticati na digitalnu transformaciju kompanija i koje će tehnologije na dalje menjati društvo?

„Jedino sagledavanjem svih perspektiva možemo sa sigurnošću, spremno i proaktivno da donosimo poslovne odluke i kreiramo rešenja koja će nas najbrže dovesti do željenog rezultata“, navodi se u poruci  Direct PERSPECTIVE tima.

Zaključke i preporuke istraživanja, Direct PERSPECTIVE podeliće sa javnošću, odmah po sumiranju podataka.

 

 

Sponzori