Ekonomija ostajanja kod kuće – Šta brendovi mogu da rade ?

Šta su korisnici u Srbiji i Hrvatskoj najviše pretraživali na internetu u prethodnom periodu? Koliko je promenjeno ponašanje potrošača u Kini, Italiji, Španiji, zemljama koje su naviše pogođene virusom COVID-19? Šta možemo da naučimo iz njihovog iskustva? Šta u uslovima „kućne ekonomije“ brendovi mogu da urade? - Odgovore na ova pitanja možete pronaći u istraživanju Polaris-a, nove agencije I&F Grupe.


Datum: 27.Apr.2020


Polaris, nova agencija I&F Grupe specijalizovana za data analytics, business consulting i tržišne predikcije, predstavlja vam ključne zaključke i savete o tome kako brendovi i različite privredne kategorije mogu i treba da kratkoročno i dugoročno reaguju za vreme i posle COVID-19 pandemije.  Da bi ste pogledali celo istraživanje, kliknite na link. 


Na čelu Polarisa je Katarina Kostić, a za sve dodatne informacije javite se na hello@polaris-see.com .

 

 

 

Sponzori