DISRUPT OR BE DISRUPTED 2019

Za sve članove je i ove godine obezbeđena promo cena od 5.500 dinara (puna cena je 7.000 dinara)


Datum: 12.Sep.2019


 

Marketing agencija ADAM studio (Art, Design, Applicable Marketing) u petak 4. oktobra u hotelu Radisson Collection u Beogradu, organizuje konferenciju “Disrupt or be disrupted” koja svojim neobičnim konceptom spaja oblasti koje su na prvi pogled nespojive, ali je bez njih nemoguće zamisliti uspešno, održivo poslovanja budućnosti.

Intrigantnost konferencije “Disrupt or be Disrupted 2019” provocira sve one koji su spremni da izazovu ostale svojim proaktivnim pristupom poslovanju, tehnološkim inovacijama, marketing trendovima i razvojem ljudskih potencijala u duhu održivog razvoja.

Vrhunski predavači,koji su svoje znanje sticali godinama, spremni su da podele svoje iskustvo kroz primere koji svima mogu biti korisni.

Događaj će okupiti 100 vrhunskih stručnjaka iz različitih oblasti poslovanja (banke, kompanije iz oblasti osiguranja, telekomunikacija, medija, konsaltinga, proizvođačke i prerađivačke industrije, farmaceutske kuće, trgovinski lanci, državne ustanove…) kako bi se dodatnim povezivanjem stvorila osnova za uspostavljanje kvalitetnih poslovnih odnosa koji doprinose boljitku društva u celini.

“Da li želite da vodite ili budete vođeni, odluka je svakog od nas. Svet se neprestano menja i na nama je da pratimo trendove i prihvatimo nove tehnologije. Nema potrebe da se bojimo budućnosti, već samo da se upustimo u tu borbu. Svakako ćemo pobediti” poručuje Mila Zavođa, direktor agencije ADAM studio.

Program konferencije možete pogledati na LINKU gde se nalazi i prijava.

Organizaciju događaja podržali: Banca Intesa, Coca-Cola HBC Srbija, Atlantic grupa, Carlsberg, Mozzart, Philip Morris International, SAM, DSOJ, MŠM, FOP i drugi.

Sponzori