Digitalno učenje koje vodi do uspešnih poslovnih rezultata

Nove digitalne metode kojima se razvoj organizacije može pretvoriti u zabavan i aktivan proces, predstavio je članovima SAM-a, Alexandre Giry Deloison, International Business Developer, CrossKnowledge.


Datum: 06.Mar.2018


Kako bi ostvarivanje strateških ciljeva bilo uspešno potrebno je kontinuirano ulagati u vrednost ljudi izgradnjom njihovih kompetencija. Ovakav vid upravljanja pozitivno se odražava na tržišnu poziciju organizacije, ali i na interne odnose. Povećavanjem vrednosti ljudskih potencijala i njihove lojalnosti kompaniji stvara se čvrst okvir za strateški i procesni napredak.

Edukacija zaposlenih putem tradicionalnih metoda učenja ili web seminara, u većem broju slučajeva, ne daje očekivane rezultate.

Međutim, primena najnovijih digitalnih rešenja kojima se omogućava učenje na daljinu, može u znatnoj meri da unapredi veštine zaposlenih čime dolazi do boljitka poslovanja cele kompanije.

Alexandre Giry Deloison predstavio je vodeće svetske formate edukacije koji predstavljaju sinergiju edukativnih videa, interakcije, kvizova znanja i dr, a lako su dostupni putem mobilnih aplikacija i sajtova i pre svega, jednostavni za upotrebu.

Ova rešenja garantuju pojedincu jedinstveno iskustvo učenja, a kompanijama transformaciju poslovanja u cilju sveopšteg benefita.

Alexandre Giry Deloison je International Business Developer u francuskoj kompaniji CrossKnowledge koja je globalni lider u digitalnom razvoju kompetencija. Tokom prethodnih šest godina, Alexandre je otvorio više od 25 novih tržišta za CrossKnowledge na teritoriji Evrope, Srednjeg Istoka, Ssevernoj Africi i pacifičkoj regiji, a bio je uključen i u postavku američke kancelarije u NewYork-u, 2012. godine. Zajedno sa svojim timom, posvećen je implementaciji inovativnih digitalnih rešenja u cilju transformacije poslovanja velikih kompanija širom sveta.

 

Sponzori