Četvrtkom u 4: Vrhunsko korisničko iskustvo u fokusu
Na petom predavanju serijala 'Četvrtkom u 4,' Branka Pudrlja Durbaba iz A1 Srbija podelila je svoje iskustvo i savete o stvaranju vrhunskog korisničkog iskustva u telekomunikacijama.
Datum: 13.Dec.2024
U četvrtak, 12. decembra, održano je peto predavanje u okviru serijala „Četvrtkom u 4h“, koje je vodila Branka Pudrlja Durbaba iz A1 Srbija. Branka je podelila svoje bogato iskustvo u oblasti telekomunikacija, karijeru dugu više od 20 godina, i inspirisala učesnike pričama o prodaji, korisničkom iskustvu i izazovima rada na tržištima Srbije i Hrvatske.
Učesnici su imali priliku da saznaju kako se kreira vrhunsko korisničko iskustvo, kao i o značaju timske saradnje i inovacija u dinamičnom poslovnom okruženju. Branka je takođe istakla važnost ličnog razvoja i istrajnosti u karijeri, što je naišlo na mnoštvo pozitivnih komentara.
Njeno predavanje poslužilo je kao snažna motivacija za sve prisutne, pokazujući kako se kroz posvećenost i liderstvo mogu ostvariti izuzetni rezultati.
Ovaj program podržale su neke od vodećih kompanija u Srbiji, uključujući A1 Srbija, Atlantic Brands, Generali Osiguranje Srbija, Infostud (Inspira grupa), MK Group, Modnu kuću "Luna," Nestlé Srbija, NLB Komercijalnu banku, Schneider Electric Razvojni centar Novi Sad, TeleGroup i Vega IT.