Borislav Miljanović: Mi moramo da budemo lideri u promenama

Jedan od tih trendova koji danas definišu industriju budućnosti je digitalna transformacija, tema koja okupira sve industrije, uključujući PR. Direktor agencije Represent Communications na predstojećoj PRO PR konferenciji na Zlatiboru govorit će o digitalizaciji PR agencije.


Datum: 14.Mar.2018


Media Marketing: Govorit ćete o digitalizaciji PR agencija. Da li je značaj PR-a veći ili manji u doba brzo mijenjajućih digitalnih tehnologija i obilja kanala komunikacije?

Borislav Miljanović: Svi vidimo kako je internet promenio, da ne kažemo uništio, štampu. To će se isto desiti i nama u PR industriji ako se ne promenimo i prilagodimo promenama. Sa znanjima iz PR-a imamo dobru osnovu, ali je moramo nadograditi novim digitalnim znanjima. Građenje dobrih odnosa sa različitim javnostima biće potrebno u budućnosti, ali alati će se menjati i mi u tome treba da savetujemo naše klijente, što će reci da moramo da budemo lideri u promenama.

Media Marketing: Koji kanali će biti najbitniji za PR u budućnosti, i postoji li neka tehnologija za koju vjerujete da će posebno utjecati budućnost PR-a?

Borislav Miljanović: PR je uvek počivao na dvosmernoj komunikaciji i to sada sa društvenim mrežama doživljavamo na svim nivoima. Sada svi shvataju da je taj princip jedino održiv i da su majstori takve komunikacije potrebniji nego ikada. Svi kanali direktne komunikacije, komunikacije u kojoj nema gate keepera, biće u daljem razvoju i za nas PR stručnjake od velike važnosti.

Ceo intervju pročitajte na linku

Razgovarao: Adnan Arnautlija za Media-marketing.com

 

Sponzori