BIZIT Plus Seminar: Kontekst prodaje
Popust za članove Srpske asocijacije menadžera.
Datum: 10.May.2024
Nove tehnologije kao što je veštačka
inteligencija ali i političke, finasijske i sve druge krize, unose ogromne
promene u sve segmente naših života i menjaju poslovni pejzaž i ambijent i
uspostavljaju nove narative i pravila. Da bismo sagledali situaciju i upoznali
se sa trenutnim stanjem na tržištu, pripremili smo jedinstveni BIZIT Plus Seminar “Kontekst prodaje” koji će se
održati 29. maja u beogradskom hotelu Metropol.
Aktuelni trendovi u prodaju se mogu
grupisati u pet celina - kultura odlučivanja na osnovu podataka, povećanje
operativne efikasnosti uz primenu veštačke inteligencije, građenje bliskih
odnosa sa kupcima kao i sa kolegama, snažnije oslanjanje na marketing (ne samo
oglašavanje) i organizaciona izvrsnost procesa. Upravo ovi trendovi će biti u
fokusu predavanja koje specijalno za ovu priliku pripremaju izvrsni predavači,
ekipa kakva u ovom sastavu nije skoro viđena na jednom mestu.
U glavnom programu seminara govoriće:
Prof. dr Dejan Šoškić, redovni profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu i bivši
guverner Narodne banke Srbije, govoriće o rastu, zaduživanju, kamatama,
inflaciji, cenama energenata i na koje načine te „velike teme” makroekonomije
konkretno utiču na nas kao prodavce, ali i na kupce.
Prof. dr Oliver Tošković, vanredni profesor Filozofskog fakulteta u Beogradu, osvrnuće
se na to kako opažamo stvari, šta nam krivi sliku realnosti i kako da
filtriramo informacije i time odvojimo digitalno žito od kukolja, korisnu
informaciju od laži i obmane. Kako da savladamo strah od promena i razumemo
strahove kupaca.
Vojislav Voja Žanetić približiće nam tektonske promene u oblasti za koju (samo)
verujemo da je odlično poznajemo - komunikacije: kako da koristimo informacije,
kako da ih ispravno primamo, kako će se komunikacije dalje razvijati pod
uticajem veštačke inteligencije i zašto ćemo morati da se zbog toga menjamo.
Miroslav Varga, martech specijalista i stručnjak za Google AdWords, govoriće
o oglašavanju na internetu, i o tome kada Google (ni)je dovoljan. Kroz niz
zanimljivih primera razumećemo Varginu osnovnu ideju o prodaji, a to je da
kupac nikada ne kupuje vašu uslugu ili proizvod, već uvek kupuje rešenje za
svoj problem ili statusni simbol.
Branko Đaković, kreativni direktor Tomato&Tomato Communications,
pretvorio je stotine formalnih prodajnih alata u treninge za prodajne timove
najvećih svetskih kompanija. Samo neke od korporacija s kojima je radio su
Microsoft, Cisco, Epson... Posebne rezultate postiže u radu s prodajnim
timovima i na seminaru će govoriti o metabolizmu dobrog tima.
Boris Vukić, specijalista organizacione transformacije u Adižes institutu,
posebno u segmentu porodičnog biznisa, zna i preneće nam razloge zbog kojih
rast kompanija ne prati unutrašnji razvoj, što za posledicu ima da se prodajni
timovi guše u organizacionim stranputicama umesto da svu energiju posvete
zadovoljstvu korisnika.
Završni akcenat sadržaju seminara daće
panel „Iz iskustva“ gde će u diskusiji učestvovati nekoliko direktora prodaje
najvećih brendova koji će sa učesnicima podeliti svoja neposredna iskustva o
rastu prodaje, kako ga dosegnuti i održati u turbulentnim vremenima.
Seminar je namenjen prvenstveno liderima
prodajnih timova, vlasnicima biznisa, direktorima razvoja to jest svima kojima
je prodaja osnovni posao ili cilj. Zamišljen je kao priča o problemima iskusnih
prodavaca koji su prodajne tehnike i veštine odavno savladali a ne kao trening
prodajnih tehnika i veština. Kroz program seminara bavićemo se isključivo
razumevanjem procesa i ambijenta prodaje - faktorima koji skriveno, nejasno ili
neobjašnjivo utiču na prodaju i koje često ne možemo blagovremeno da uočimo, razumemo
i procesuiramo.
Da bi se obezbedili uslovi za iskrene
i otvorene priče program seminara se neće snimati niti naknadno emitovati, pa
je prisustvo uživo jedini način da čujete sjajne analize, savete i
iskrene priče o kontekstu prodaje.
Prijavite se već sada na ovom linku za ovaj jedinstveni samit znanja i iskustva o rešavanju univerzalnih problema koje generalno prodavcima kvare miran san. Za sve članove SAM-a PC Press je obezbedio popust od 10% a sve što treba da uradite prilikom popunjavanja prijave je da u polju napomena upišete kod SAM i dobićete dodatnih 10% popusta koji se može sabrati sa svim ostalim popustima.