Uloguj se

Pretraga
Naslovna  ::  Aktivnosti  ::  Profesionalni razvoj  ::  SAM Radni doručak  ::  Fer utakmica na PR tržištu

SAM Radni doručak

17. 11. 2017.

Fer utakmica na PR tržištu

Sve što ste oduvek hteli da znate o etici u odnosima sa javnošću i odabiru PR agencije, mogli ste saznati na radnom doručku koji je SAM organizovao zajedno sa Društvom za odnose s javnošću.

Društvo Srbije za odnose s javnošću je jedina strukovna organizacija te vrste u našoj zemlji koja okuplja komunikologe iz firmi, agencija i javnog sektora.

DSOJ okuplja profesionalce iz svih oblasti komunikacija i kroz „Etički kodeks“, „Uputstvo za izbor PR agencije“ podržava rad svojih članova, jer se bez kvalitetnih komunikacija u novom milenijumu ne može zamisliti uspešno poslovanje.

Na radnom doručku, Društvo Srbije za odnose sa javnošću dalo je odgovore na pitanja:

  • Sa kojim se etičkim izazovima susreću ljudi koji se bave komunikacijama?
  • Kako da odaberete agenciju koja će unaprediti vaše komunikacije?
  • Kako da u toj saradnji postignete najbolji odnos cene i kvaliteta usluge?

Na ova pitanja odgovarali su:

Jelena Šarenac, predsednica DSOJ/direktorka korporativnih komunikacija Henkel Srbija i Henkel adria

Milica Slijepčević, član Suda časti DSOJ/menadžer za korporativne i digitalne komunikacije u Dunav osiguranju

Dragana Roter, član Suda časti DSOJ/stariji konsultant za komunikaciju i marketing u agenciji Maverick Consulting

Vedran Ivanković, predsednik Suda časti DSOJ/stariji konsultant za korporativne komunikacije Addiko Bank a.d. Beograd

Primenom najviših etičkih i profesionalnih standarda, zajedno možemo da doprinesemo unapređenju poslovne komunikacije u Srbiji. Profesionalni komunikatori se često susreću sa brojnim etičkim izazovima među kojima su nepoštena konkurencija, konflikt interesa, visina honorara i korupcija. Kao glavno pravilo PR-a nameće se zabrana u širenju lažnih informacija i obmana javnosti.

Član DSOJ je dužan da reaguje kada uoči povredu etičkog kodeksa i poziva sve profesionalce da kada primete da se ne poštuje Kodeks profesionalne etike u oblasti odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija, reaguje odmah i obavestite DSOJ o tome.

Na pitanja o ceni usluga Agencije/konsultanta, definisano je da usluga treba da se vrednuje u zavisnosti od ciljeva komunikacije: vrste i obima posla, partnera i sastava i veličine tima koji će raditi.

Pri odabiranju PR agencije bitno je postaviti pitanje: Zašto nam je potrebna PR agencija. Na pitanje je najbolje odgovoriti kroz definisanja strateških ciljeva kompanije, brenda i komunikacije.

Detaljnije informacije o obrađivanim temama, možete naći na linkovima:

Uputstvo za izbor agencije/konsultanta za odnose sa javnošću, Preporuke za formiranje cenovnika usluga PR-a i  digitalnih komunikacija kao i Kodeksa profesionalne etike.

 

Fer utakmica na PR tržištu