Uloguj se

Pretraga
Naslovna  ::  Aktivnosti  ::  Mladi menadžeri  ::  Predavanja  ::  SAMPLE Brainery: "Strateški marketing u praksi - Case Study pristup"

Predavanja

11. 03. 2014.

SAMPLE Brainery: "Strateški marketing u praksi - Case Study pristup"

U utorak, 11. marta 2014. godine, održan je "Brainery Session" na temu Strateškog marketinga u praksi.

Ovo predavanje u okviru programa SAMPLE Brainery programa održala je Vesna Damnjanović, vanredni profesor na Fakultetu organizacionih nauka, na katedri za Marketing menadžment i odnose s javnošću. Ona je ujedno i direktor svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja BBICC u Beogradu.

U svom predavanju, Vesna je predstavila kroz različite primere načine na koje se definiše marketing strategija kompanija u Srbiji, regionu i svetu, kao i kako je najbolje povezati marketing i prodaju u ostvarenju ciljeva poslovanja. Više od 30 prisutnih članova sa velikom pažnjom su pratili Vesnino izlaganje i bez puno ustručavanja a na poziv profesorke, uključivali su se u diskusiju, pa je tako profesorka predavanje završila sa diskusijom o definisanju prioriteta "kreativnost vs profitabilnost".

Ovde možete preuzeti knjigu profesorke Vesne Damnjanović - 

SAMPLE Brainery - "Restruktuiranje preduzeća - Case Study Srbija"