Uloguj se

Pretraga
Naslovna  ::  Aktivnosti  ::  Aktivnosti  ::  Društvena odgovornost  ::  Počinje izbor "Blic preduzetnik 2015."

Društvena odgovornost

02. 12. 2015.

Počinje izbor "Blic preduzetnik 2015."

Devetu godinu zaredom, dnevni list “Blic” izabraće najboljeg preduzetnika. Partner akcije Sosijete ženeral banka sa 20.000 evra novčano će nagraditi “Blic preduzetnika 2015”.

 

Članovi žirija imaće zadatak da u narednom periodu izaberu 400 preduzeća u Srbiji koja se ističu dobrim poslovnim rezultatima.

U dnevnom listu “Blic” biće predstavljeno tridesetak firmi koje će po proceni žirija biti svrstane u krug najuspešnijih. Kao i svih prethodnih godina cilj ove akcije je promovisanje, jačanje i podrška preduzetničkom duhu u Srbiji.

Da bi jedan preduzetnik ušao u izbor mora da ima do 50 zaposlenih, da ostvaruje godišnji promet do 2,5 miliona evra, da ima izvozni potencijal, tehnološke inovacije, orijentisanost ka zaštiti životne okoline i ostvaren doprinos razvoju lokalne zajednice.

“Banke nisu te koje proizvode rast. Mi pomažemo i podstičemo poslovnu sferu i ovo je dobra prilika da podstaknemo ekonomiji i u Srbiji, posebno ovaj deo ekonomije – preduzetništvo” kaže Marija Ruseva, predsednica Izvršnog odbora Socijete ženeral banke.

Zoran Martinović iz Nacionalne službe za zapošljavanje ističe da i ova služba ima programe finansiranja preduzetnika. “Trudili smo se da finanisramo preduzetnike iz oblasti proizvodnje i zanatskih delatnosti, a manje iz oblasti trgovine i usluga” - rekao je on.

Jelena Bulatović iz Srpske asocijacije menadžera kaže da se cilj asocijacije poklapa sa ciljem ove akcije. Takođe, Jelena je naglasila da je bitno da promovišemo privatan sektor, da promenimo svest ljudi i da ih navedemo da razmišljaju koji posao da pokrenu, a ne u kom državnom preduzeću da nađu posao.

Nebojša Matić, vlasnik firme Mikroelektronika koja proizvodi alate za mikrokontrolore, smatra da su iskustva svih firmi koje su krenule od jednog zaposlenog manje više ista.  

’’Najvažnije je uočiti priliku i imati ideju i krenuti u njeno ostvarivanje. Oslanjamo se na ono što imamo i krenemo, a ne gledamo šta nemamo, jer tako ništa nikada ne bismo uradili. Eto, danas izvozimo 99.8 odsto proizvodnje i imamo godišnji rast od 25, 30 odsto’’ - kaže Matić.